Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleşen Marka Değeri ve Algı Araştırması’nın Özel Temel Eğitim Kurumları Kategorisi’nde “Yılın İtibarlısı Ödülü” Doğa’nın!
The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri" bu yıl dokuzuncu kez "Yılın İtibarlıları"nı ödüllendirdi. Hilton İstanbul Bomonti Hotel&Conference Center'da 19 Ocak'ta gerçekleşen törenle 70'in üstünde kategoride öne çıkan saygın markalar "Yılın İtibarlısı" olarak ödüllerine kavuştu.
32 yıldır girişimcilik, sürdürülebilirlik, pazarlama iletişimi, inovasyon ve markalaşma alanlarında yayıncılık yapan, iletişim sektörünün lider yayın organı Marketing Türkiye'nin, Akademetre Research & Strategic Planning ile 9 yıldan bu yana birlikte gerçekleştirdiği "Yılın İtibarlısı"nı belirleyen Marka Değeri ve Algı Araştırması'nın 2022 sonuçları belli oldu. Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmada 2022 yılında "itibarını en çok artıran markalar" halk oylamasıyla belirlenerek ödüllendirildi. Türkiye geneli 102 Kampüsü ve fark yaratan eğitim içerikleriyle Doğa Koleji, Özel Temel Eğitim Kategorisi'nde "Yılın İtibarlısı" ödülünün sahibi oldu. 12 ilde, 70 kategoride, 1.200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen ve yıl içinde itibarını en çok artıran markaların ödüllendirildiği araştırmada kendi kategorisinde ödülün sahibi olan Doğa Koleji başarısını bir kez daha gösterdi. Cumhuriyetimizin 100, Doğa'nın 20. yılında bu ödülü almaktan gururlu olduklarını ifade eden Doğa Koleji Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Pınar Bahçekapılı, "Ekip arkadaşlarıma, tüm Doğa ailesine, öğrencilerimize ve velilerimize teşekkür ediyorum." dedi.