Doğa Okulları, 2013 – 2014 Uluslararası UNESCO–SEMEP Proje koordinatörlüğünü üstlenerek büyük bir organizasyona ev sahipliği yaptı.
ETİKETLER :
UNESCO–SEMEP
,
Fen ve Teknoloji
,
Ayten Taştan
,
proje
,
Gülce Şahin
,
Bilim ve Kültür Yolu ile Suyun Sürdürülebilirliği İçin İşbirliği
,
Lütfihak Alpkan
16. Uluslararası UNESCO – SEMEP Proje etkinliği 17 Mayıs 2014 tarihinde Acıbadem Doğa Bilim Okulu’nda gerçekleşti. Açılış Konuşmasını Acıbadem Doğa Bilim Okulu müdüresi Gülce Şahin yaptı. Gülce Şahin konuşmasında, projede etkin çalışmalarıyla yer alan tüm öğretmen ve öğrencileri yürekten kutladığını, bundan sonraki çalışmalarda da başarılar dilediğini belirtti.
16. UNESCO – SEMEP Proje Günü Halkalı Bilim Okulu Fen ve Teknoloji öğretmeni Ayten Taştan koordinatörlüğünde gerçekleşti. 36 okulun projelerinin sergilendiği SEMEP günü’nde büyük bir coşku ve heyecan yaşandı. ‘’Bilim ve Kültür Yolu ile Suyun Sürdürülebilirliği İçin İşbirliği’’ konulu projeye hazırlanan öğrenciler sunumlarını jürilerle ve tüm katılımcılarla paylaştılar. Akademisyenlerimizden Gebze İleri Teknoloji Enstitüsü İşletme Fakültesi Öğretim Görevlisi Prof. Dr. Lütfihak Alpkan, Polis Akademisi Başkanlığı Şükrü Balcı Polis Meslek Yüksekokulu İngilizce Öğretim Görevlisi Alper Kaymaz ve Marmara Üniversitesi Eczacılık Fakültesi Analitik Kimya Anabilim Dalı Öğretim Görevlisi Yrd. Doç. Dr. Filiz Özdemir öncülüğünde tüm projeler değerlendirilerek ‘En İyi Uygulama’ projesi belirlendi. 36 farklı projenin sunulduğu SEMEP günü’nde ‘En İyi Uygulama’ seçilen projenin sahibi ‘Tarımda Sulamanın Güvenli, Temiz ve Çevreci Yöntemi’ projesi ile Galatasaray Lisesi oldu.
Etkinlik sonunda Doğa Okulları Fen ve Teknoloji Bölüm Başkanı Ertuğrul Tedik katılımcı jüri üyelerine ve SEMEP İstanbul Koordinatör öğretmeni Ayten Taştan’a teşekkür ederek plaket ve çiçek takdiminde bulundu.
Farklı kategorilerdeki değerlendirme sonuçları:
OKUL ADI | SEÇİLDİĞİ KATEGORİ |
ÖZEL BAŞAKŞEHİR DOĞA ORTAOKULU | En iyi uygulanabilirlik |
ÖZEL MARMARA ANAOKULU | En iyi materyal çalışması |
ÖZEL AHMET ŞİMŞEK KOLEJİ ORTAOKULU | En iyi maket |
ANABİLİM EĞİTİM KURUMLARI ORTAOKULU | En iyi katalog |
ÖZEL ÇEVRE KOLEJİ ORTAOKULU | En iyi ekip çalışması |
ÖZEL ACIBADEM DOĞA ORTAOKULU | En iyi bölge tanıtım çalışması |
ANABİLİM EĞİTİM KURUMLARI LİSESİ | En iyi kültür araştırma |
ÖZEL ANAKENT KOLEJİ LİSESİ | En iyi deneysel sunum |
MEV KOLEJI ÖZEL BASINKÖY İLKOKULU | En iyi sunum |
ÖZEL NOBEL İLKOKULU | En iyi görsel sunum |
ÖZEL DADYAN ERMENİ ORTAOKULU | En iyi yaratıcı çalışma |
MEV KOLEJI ÖZEL BASINKÖY ORTAOKULU | En iyi gelenekler ve sürdürülebilirlik çalışması |
ÖZEL SAHAKYAN NUNYAN ERMENİ ORTAOKULU | En iyi afiş |
MEV KOLEJİ ÖZEL BÜYÜKÇEKMECE ORTAOKULU | En iyi bilimsel raştırma |
ÖZEL ENKA ORTAOKULU | En iyi gözlem çalışması |
ÖZEL NOBEL ORTAOKULU | En iyi kaynak tarama |
ÖZEL ÇAMLICA KALEM ANAOKULU | En iyi poster |
DARÜŞŞAFAKA EĞİTİM KURUMLARI | En iyi görsel tasarım |
ÖZEL ŞİŞLİ TERAKKİ LİSESİ | En iyi gezi çalışması |
GALATASARAY LİSESİ | En iyi uygulama |
ÖZEL FLORYA ANADOLU LİSESİ | En iyi yazılı araştırma |
ÖZEL GETRONAGAN ERMENİ LİSESİ | En iyi görsel çalışma |
MEV KOLEJİ ÖZEL BASINKÖY ANADOLU LİSESİ | En ayrıntılı çalışma |
ÖZEL KÜLTÜR 2000 ORTAOKULU | En iyi pano çalışması |
ÖZEL FLORYA FİNAL ANADOLU LİSESİ | En iyi bilimsel gelişim araştırma |
ÖZEL KÜLTÜR 2000 LİSESİ | En teknolojik çalışma |
ÖZEL ENKA LİSESİ | En iyi röportaj |
ÖZEL ÇAMLICA KALEM İLKOKULU | E iyi tarihsel araştırma |
ATATÜRK İLKOKULU | En iyi kostüm |
FAİK REŞİT UNAT ORTAOKULU | En iyi müzik |
FMV ERENKÖY IŞIK ORTAOKULU | En iyi belgesel |
ÖZEL ATAŞEHİR ADIGÜZEL ORTAOKULU | En iyi drama |
ÖZEL ANAKENT ORTAOKULU | En iyi ütopik çalışma |
ÖZEL ÇAMLICA KALEM ORTAOKULU | En farkındalık yaratan çalışma |
ÖZEL MARMARA ORTAOKULU | En iyi anket |
ÖZEL ATLAS ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSESİ | En iyi film |