Uluslararası bir eğitim modeli olan t-MBA’in derslerine değer sağlamak amacıyla Beykent Doğa Anadolu Lisesi t-MBA öğrencileri “13. Franchising ve Markalı Bayilik” fuarına katıldılar.
ETİKETLER :
t-mba
,
öğrenci meclisleri
,
franchising
,
marka
,
bayilik
,
sektör
,
uluslararası
,
beykent kampüsü
“Bayim Olur musun?” konseptiyle renklenen uluslararası fuarda t-MBA Öğrencileri, tüm standları ziyaret ederek yetkililerden bilgi aldılar. 250’si Türk, 50’si yabancı markayla iletişim haline geçen t-MBA Öğrencileri teknolojinin son ürünlerini arasında eğlenerek öğrenmeyi araç edinen birçok eğitim markası ile tanışma fırsatı buldular. Katılım sağladıkları organizasyonda aldıkları t-MBA’in önemini ve katkısını pratikte görmüş oldular. Birebir iletişim kurarak sektörel bilgiler alan öğrenciler, franchising konularında bilgi sahibi oldular.
13. Franchising ve Markalı Bayilik fuarına katılan Beykent Doğa Anadolu Lisesi t-MBA Öğrencileri, bir televizyon kuruluşunun yayını sırasında franchising ile ilgili olarak görüşlerini dile getirdiler.