Doğa Koleji Bilişim ve Eğitim Teknolojileri Direktörü Hakan İnanır, Microsoft Eğitim Teknolojileri Zirvesi'ndeki "Eğitim - Öğrenim Süreçlerinde Dijitalleşme" panelinde sektörün saygın markaları ve isimleri ile bir araya gelecek.
ETİKETLER :
microsoft eğitim teknolojileri zirvesi
,
hakan inanır
,
murat kansu
,
sanal gerçeklik
,
giyilebilir eğitim teknolojisi
,
robotik
,
kodlama
,
yeşil enerji
,
dijital kamp
K12 okulları arasında eğitim teknolojilerindeki liderliğini kimseye bırakmayan Doğa Koleji, bu alandaki yetkinliğini sektörle paylaşmaya devam ediyor. 30 Kasım Perşembe günü Raffles Istanbul Hotel’de Microsoft tarafından gerçekleştirilecek olan Eğitim Teknolojileri Zirvesi'nde yerini alan Doğa Koleji Bilişim ve Eğitim Teknolojileri Direktörü Hakan İnanır, zirve "Eğitim - Öğrenim Süreçlerinde Dijitalleşme" başlıklı panelde eğitim sektörünün saygın markaları ve isimleri ile bir araya gelecek.
Moderatörlüğünü SEBİT CEO'su Ahmet Eti'nin üstleneceği panelde Hakan İnanır, okul öncesi dönemden liseye kadar çocukların bilgiye erişim hızının nasıl değiştiğine ve geliştiğine dikkat çekerek Doğa Kolejinin uluslararası GESS Turkey Fuarı'nda tanıttığı CodeMath sistemiyle teknolojiyi kullanarak farklı disiplinlerin birbirine nasıl yaklaştırıldığına ve öğrenim süreçlerinin teknolojiyle nasıl daha kalıcı olabildiğine de değinecek. Microsoft Türkiye Genel Müdürü Murat Kansu'nun açılış konuşmasını yapacağı zirve; sanal gerçeklik, giyilebilir eğitim teknolojisi, robotik, kodlama, yeşil enerji, dijital kampüs gibi küresel eğitim teknolojilerinin ülkemizdeki başarılı uygulamaları da değerlendirilecek. Doğa Koleji zirvenin Minecraft: Eğitim Sürümü ile Sınıflarda Dönüşen Öğrenim Süreçleri başlıklı oturumunda "Microsoft Örnek Okul" ünvanıyla sınıf içinde uygulanan başarılı Minecraft projelerini sergileyecek.
Zirvede ayrıca; Dr. Selçuk Şirin ile “Süper İnsan Yetiştirmek”, Emin Çapa ve Batuhan Aydagül’ün gerçekleştireceği “Değişen Eğitim Modelimizle Geleceğimize Bir Bakış” konulu söyleşilerden, Minecraft: Eğitim Sürümü öğretmen demolarına, Dr. Şirin Karadeniz ve Bager Akbay’ın katılımlarıyla "Türkiye'de STEAM Eğitimi" ve Doç. Dr. Çetin Tüker’in yorumlarıyla "Oyun Tabanlı Kodlama ve Robotik ile Öğrenme" paneline kadar eğitim teknolojilerini her açıdan değerlendiren konu başlıkları, interaktif uygulamalar ve yetkin isimler yer alacak.