ETİKETLER :
UNICEF
,
Mithat Çoruh Amfi
,
CEO
,
Markalaşma
,
organizasyon
,
Bilkent Üniversitesi Brand Club
“Markalaşma Sürecinde Sosyal Sorumluluğun Önemi” teması ile oluşturulan konsept, kurum kültürüne sosyal sorumluluğu yerleştirmiş sponsor kurumlar ve konuşmacılar ile tamamlanıyor. 15-16 Kasım 2014 tarihlerinde gerçekleşecek organizasyonun bilet gelirinin belli bir kısmı “UNICEF Okul öncesi eğitim programına” bağışlanarak; organizasyonu gerçekleştirenler ile beraber katılımcıların da sosyal sorumluluğu vicdanında hissetmesi sağlanıyor.
Bilkent Üniversitesi Mithat Çoruh Amfi' de gerçekleşecek zirveye, CEO'lar, akademisyenler, iş dünyasının duayenleri katılıyor. Ankara lise öğrenci meclis başkanlarının da katılacağı zirvede, öğrenciler sosyal sorumluluk adına paylaşımlarda bulunacak.
Bilgi için tıklayınız...