ETİKETLER :
gess turkey
,
eğitim fuarı
,
codemath
,
eğitim teknolojileri
,
doğa koleji kodlama
,
eda birdal
,
muammet özkan
,
doğatech
GESS Fuarı, tüm eğitim ürünlerini tedarik eden fuar katılımcılarına ve devlet kurumlarına ev sahipliği yapıyor. Yerel ve uluslararası tedarikçileri bir araya getirecek olan GESS Turkey Fuarı 25-26-27 Ekim tarihlerinde WOW İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek. Lider uluslararası ve yerel tedarikçilerden çok çeşitli eğitim ürünlerinin yer aldğı GESS Turkey, öğretmenlere eğitim metotlarını geliştirici, öğrencilere daha etkili öğrenmelerini sağlayan, en iyi eğitim ürünlerini sunuyor.
2.si düzenlenen GESS Fuarı'nın bu yılki başlıkları;STEM, Müzik ve Tasarım, Öğretmen Eğitimleri, ICT – Bilişim Teknolojileri Donanımları, Sanal / Arttırılmış Gerçeklik, Dijital & İnteraktif Oyunlar, Robotik Teknolojisi, Kodlama ve 3 Boyutlu Baskı konuları olacak. Fuarın ikinci gününde Doğa Koleji Kademe Yöneticilerimizden Eda Birdal ve Muammer Özkan, "Eğitim Teknolojilerinin Diğer Branşlar ile Entegrasyonu” isimli sunumlarını gerçekleştirecekler.
Doğa Koleji, kodlama ve matematiği bir araya getirerek eğlenceli bir eğitim ortamı sunan CodeMath oyunları ile stant alanında da yerini alacak. Ziyaretçiler fuar süresince Doğa Koleji standını ziyaret ederek CodeMath oyunlarını deneyimleyebilecek.
CodeMath Nedir?
CodeMath, Doğa Koleji öğretmenleri tarafından geliştirilen, disiplinler arası bir eğitim modelidir. Disiplinler arası eğitim sayesinde, karşılaştığı problemleri farklı yönleri ile değerlendirebilen bireyler yetiştirilmektedir. Disiplinler arası eğitimin son yıllarda önem kazanmasının iki nedeni vardır. Bunlardan ilki, karşılaştığı problemleri birçok açıdan değerlendirebilen ve öğrendiklerini gerçek hayatta uygulayabilen bireyler yetiştirmek. İkincisi ise, geleneksel eğitime karşı, öğrencilerin kişisel ilgi ve ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir eğitim modeline ihtiyaç duyulmasıdır.
CodeMath’in Amacı
Projenin amacı, matematik ve kodlamayı buluşturarak, öğrencilere 21. Yüzyıl becerilerini ve günlük hayatta kullanabilecekleri eleştirel ve yaratıcı zihinsel alışkanlıkları kazandırmaktır. Bu projede, iki dersin ortak kazanımlarını öğrenciler tek bir derste ediniyor, eğlenerek öğreniyorlar.