ETİKETLER :
doğa okulları veli iletişim formu
,
doğa koleji iletişim
,
doğa okulları şikayet
,
doğa okulları talep
,
doğa iletişim
,
doğa velileri
,
e-doğa
Doğa Okulları yenilikçi vizyonunu tam donanımlı bir eğitim kurumu olarak her alana taşıyor. Eğitimin lider kurumu olarak çalışma prensibimiz velilerin talep, şikâyet, iletişim ve öneride bulunma ihtiyaçlarında da farkını gösteriyor. Sadece bu amaca hizmet etmek adına kurulan ‘Veli İletişim Merkezi’ sonuca odaklı, hızlı ve etkin iletişim sunuyor. Veli İletişim Merkezi Müdürü Nilüfer Dönmez sorularımızı yanıtlayarak merkezin çalışma prensibini bizlere anlattı.
Veli İletişim Merkezi olarak hangi konularla ilgileniyorsunuz?
Veli İletişim Merkezi, Türkiye genelindeki tüm Doğa Okulları kampüslerine yönelik velilerden gelen talep, öneri ve iletişim mesajlarını karşılayan, uzman bir ekipten oluşuyor. Merkezimiz, öğrencimizin eğitimi, eğitim aldığı kampüsün fiziksel şartları, servis aldığı şirketin hizmeti veya yediği yemek dahil birçok alanla ilgili öneri ve taleplerle de ilgileniyor. Ayrıca velilerimiz karşılaştığı bir problemin çözümüyle ilgili önerisini de bizlere bildirebiliyor. Bu şekilde biz de kendimizi anında değerlendirme şansını yakalıyoruz.
Veli İletişim Merkezi’ne nasıl ulaşılır?
Doğa Okulları velileri, Veli İletişim Merkezi’ne e-Doğa’da kendi şifreleriyle girdikleri sistem üzerinden, web üzerinden form doldurarak ya da info@dogakoleji.k12.tr e-posta yoluyla ulaşabiliyorlar. 444 36 42 numaralı çağrı merkezi telefon hattından da Veli İletişim Merkezi ile doğrudan temasa geçilebiliyor. Ayrıca Doğa Okulları velisi olmasa bile; web form, e-posta ve çağrı merkezi aracılığıyla iletilen talepler de Veli İletişim Merkezi tarafından değerlendirmeye alınmaktadır.
Gelen çağrılar üzerine çalışmalarınız nasıl ilerliyor?
Öncelikli konumuz veliye geri dönüş hızımız. Çünkü velimizin talep ettiği veya önerdiği bir konuya bir ay sonra cevap verdiğinizde artık bir önemi kalmamış olabiliyor. Bu nedenle biz son derece tarafsız olarak, veliden gelen tüm bilgileri, hiçbir yorum katmadan, içeriğini değiştirmeden, tüm açıklığıyla ele alıyoruz. Gelen bilgiler sisteme girildiği andan itibaren ilgili yönetici ve üst yönetime iletiliyor. Söz konusu konu bizim iş ortaklarımızla ilgiliyse onlara da ulaştırılıyor. Konunun yetkilisi, velimizle 24 saatlik süre içinde iletişime geçerek ve mümkünse veliyle karşılıklı görüşme sağlayarak konuyu çözmeye/sonuçlandırmaya çalışıyor.
Peki, veliyle görüşme sağlanamıyorsa ne yapıyorsunuz?
Amacımız 24 saatte velimizle iletişime geçilip çözüm üretilmesi ama dediğiniz gibi bazen veli müsait olmayabiliyor, kampüse hemen gelemeyebiliyor. O zaman ilgiliden velinin müsait olduğu zamanı öğreniyoruz ve o zamanı ajandamıza not ediyoruz. Üç gün sonra ilgili birime tekrar sonucu soruyoruz. Veliyle görüşüldüyse bile işimiz bitti demiyoruz. Bu kez veliyi arayıp görüşüldüğü onayını alıyoruz. Veli “benimle görüşüldü ve halloldu” derse ancak o zaman dosyayı kapatıyoruz.
Ya görüşüldü ama sonuç alamadım derse?
Bunu veli kendisi de söyleyebilir ya da ilgili birimimiz velinin ikna olmadığını bildirebilir. Çünkü bazı konularda konuşup bilgi vermek konuyu çözüme veya açıklığa kavuşturmuyor. Ayrıca veliden gelen her talep, her istek mutlaka karşılanır da diyemeyiz. Çünkü mevzuatlar, yasal kurallar söz konusu olabilir veya bir öğrenciye yapacağınız özel muamele diğer çocukları etkileyebilir. O zaman da bu durumu veliye mutlaka açıklıyoruz.
Veliler, Veli İletişim Merkezi aracılığıyla yönlendirildiği kişinin en yetkili isim olduğuna güvenebilir mi?
Elbette. Bu konuda kendimizden çok eminiz. Çünkü onları mutlaka en yetkili kişiye yönlendiriyoruz ve o konunun sonuca ulaşmasının takipçisi oluyoruz. Velilerimizin Doğa Okulları Genel Merkezi’nde sadece onların talepleri, istekleri, şikâyetleri, önerileriyle ilgilenen, onları dinleyen ve bu konuyu en ilgili, en yetkili kişiye kadar ileten bir yapının var olduğunu bilmelerini istiyoruz.
Veli İletişim Merkezi olarak başka konularla da ilgileniyor musunuz?
Kayıt iptalleriyle de ilgileniyoruz. Herhangi bir nedenle kaydını iptal etmek isteyen velinin talebi, prosedürün son aşamasında bize geliyor. Veliyle son görüşmeyi yaparak iptal dosyasını hazırlıyoruz. Velinin neden vazgeçmek istediğini öğrenmek bizim için çok önemli. Çok kişisel değilse ve çözebileceğimiz bir konuysa, alternatif üreterek öğrencimizin eğitimine bizimle devam etmesi için elimizden geleni yapıyoruz.