ETİKETLER :
düzce doğa
,
faruk özlü
,
düzce anaokulu
,
ali rıza lüle
,
önder tonyalı
,
anaokulu eğitimi
,
doğa koleji anaokulu
Açılış kurdelesini kesen Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, yeni Doğa Koleji anaokulunun Düzce’ye ve Türkiye’ye hayırlı olmasını dileyerek, ancak bilimin ışığında nesiller yetiştirerek geleceğimizi aydınlatabileceğimizi vurguladı. Bakan Özlü, anaokulunun gelecek için hayırlı bireyler yetiştirmede önemli bir adım olduğunu da söyleyerek, anaokulunda ailesinden ilk ayrılmayı yaşayan çocuğun burada bilim, sanat ve teknolojiyle yoğrularak ileri eğitim-öğretim döneminde başarılı olacağını dile getirdi.
Anaokulu açılış konuşmasını gerçekleştiren Doğa Koleji Genel Müdürü Ali Rıza Lüle, eğitim-öğretim hayatının ilk basamağı olan anaokulunun, öğrencinin okul hayatında önemli bir yer tuttuğunu belirtti.
Lüle, öğrencilerin teknolojiden bilime, sanattan spora her alanda potansiyellerini ortaya çıkarmalarına, yeteneklerini geliştirmelerine imkân sağlayan Doğa Kolejinin, her kampüsünde anaokulundan liseye eğitim imkanı sunmaya devam edeceğinin altını çizdi. Lüle “Eğitime ve insana yapılan yatırım, dünyadaki en anlamlı ve dönüşü en fazla olan yatırımdır” dedi.
Doğa Koleji Düzce Kampüsü kurucusu Önder Tonyalı ise küçük yaşta Doğa Koleji eğitim modelleriyle tanışacak Düzceli öğrencilerin, başarılarıyla adından söz ettireceğini dile getirdi. Anaokulu açmanın heyecanını yaşadıklarını da sözlerine ekleyen Tonyalı, “Eğitim adına atılan her adım ülke geleceğimiz için büyük önem taşımaktadır” dedi.Anaokulu açılışı sonrası Düzce kampüsü öğrencileri, Bakan Özlü ve Doğa Koleji yöneticileri ile bir araya gelerek deney yaptılar ve hatıra fotoğrafı çektirdiler.
Okul Öncesi Eğitimde Doğa Koleji Farkı
Anaokulunu sadece oyun sahası olarak görmeyen Doğa Koleji farkını burada da ortaya koyuyor. Okul öncesi 3 yaştan itibaren uygulanan yabancı dil eğitim programı, uluslararası müfredata uygun olup, öğrencilerin günlük etkinliklerin içinde yaşayarak öğrenmeleri hedefleniyor. Öğrenciler Doğa Koleji anaokullarında, İngilizce dil bilgisi ve becerilerini kullanabilecekleri natematik ve fen bilgisi gibi farklı disiplinler ile ilişkilendirilen etkinliklere dahil olurlar. Böylelikle bu alanlarda temel oluşturan terminolojiye hakim olurken, Türk ve yabancı İngilizce öğretmenlerinin eşliğinde sürdürülen aktif yabancı dil eğitimiyle de, anadilleri dışında başka bir dilin düşünce sistemini kavramalarını sağlayan yetileri erken çocukluk döneminde kazanmış olurlar.