ETİKETLER :
en samimi marka
,
doğa okulları
,
eğitim
,
başarı
,
esra çabukcan
,
kurumsal iletişim
31 Ağustos – 4 Ekim tarihleri arasında MediaCat ve Ipsos işbirliğiyle Türkiye temsili 12 ilde gerçekleştirilen Türkiye’nin En Samimi Markaları 2015 araştırması sonuçlarına göre Doğa Okulları “Türkiye’nin En Samimi Eğitim Kurumu” seçildi.
Bu yıl ilk kez sorgulanan ve katılımcıların 145 farklı eğitim kurumunun adını verdiği, dershane, kolej ve üniversite ayrımı yapılmadan gerçekleştirilen ankette Doğa Okulları gerçekleştirdiği başarılı iletişim çalışmalarıyla zirveyi hak ettiğini kanıtladı.
Her şey; eğitimin sınıflarda dört duvar arasında değil de doğayla iç içe açık alanlarda özgürce ve keyifle yapıldığı, çocukların görerek, yaşayarak ve eğlenerek öğrendiği, okula gitmenin sıkıntı değil mutluluk verdiği, bir eğitim düşüyle başladı. 2002 yılında, doğadan örnek alınarak geliştirilen dünyada benzeri olmayan ‘Doğa Konseptli Eğitim Modeli` ile ‘Bir Doğa Nesli Yetiştirmek` amacıyla Beykoz Kampüsü`nde gerçeğe dönüşen bu düş, 107 kampüs, 70 bin öğrencilik büyük bir aileye dönüştü.
13 yıldan bu zamana kadar gerçekleştirdiği sıra dışı iletişim kampanyalarıyla da adından söz ettiren Doğa Okulları sürdürülebilir başarının temelini iletişim stratejisi ile güçlendiriyor. Eğitim ve öğretimi sevgi ile sunan marka, hizmet kalitesinde kendilerine ne kadar güvendiğini yaptığı iletişim çalışmaları ile kamuoyuna anlattı. Her yıl 3-4 farklı kampanyaya imza atan eğitim kurumu profesyonel bir şekilde bütün iletişim kanallarını aktif olarak kullanarak, kamuoyunun samimiyetini kazandı.
Doğa Okulları’nın kurulduğu günden bu yana, markanın başında olan Kurumsal İletişim Bölümünün Kurucusu Esra Çabukcan: “Geleneksel hale gelen akademik başarılarımızı kanıtlamışken en zorlu sınavdan geçerek Türk halkının samimiyetini de kazanmak, bizi gururlandırdı. Markaları yaşatanlar çalışanlardır, kendi içimizdeki samimiyetimizi dışa vurarak anlaşılabilmek bizi çok mutlu etti. Dokunulan, hissedilen ve güvenilir bir marka olmanın bilincinde çıtamızı daha da yükselttik” dedi.
Eğitim Sektörü’nü “Marka” Kavramıyla Tanıştırdık
Türkiye’de 13 yıldır klasik kalıpların dışına çıkarak eğitim sektörünü ‘marka’ kavramı ile tanıştıran Doğa Okulları, yeni reklam kampanyalarını iletişim partneri Y&R İstanbul ile birlikte yürütüyor. Doğa Okulları iletişim konusunda bu yıl farklı, daha iddialı, markanın içinde bulunduğu olgunluk dönemini de gözler önüne seren çalışmalara imza atıyor.
Türkiye’nin Eğitimde En Samimi Markası: Doğa Okulları
31 Ağustos – 4 Ekim tarihleri arasında MediaCat ve Ipsos işbirliğiyle Türkiye temsili 12 ilde 15-60 yaş arasında 1200 kişi (kadın-erkek %50-50) ile görüşülerek gerçekleştirilen Türkiye’nin En Samimi Markaları bu yıl ilk defa eğitim kurumlarıda yer aldı. 2015 araştırması sonuçlarına göre Doğa Okulları başarılı iletişim stratejileri sonucunda ortaya çıkan çalışmaları sayesinde Türkiye’nin en samimi Eğitim Kurumu seçildi.
“Yeni dönemde Doğa Okulları olarak reklam stratejimizi; yerel değerlere bağlı, uluslararası vizyona sahip, global yeterlilikte eğitim görmeyi hedefleyen geleceğin liderlerini kendi ülkesinde yetiştirmek” olarak belirlediklerini dile getiren Çabukcan; “Markamız artık olgunluk dönemine ulaştı. Kurulduğumuz günden bu yana duyurduğumuz bütün hedeflere başarı ile ulaşmanın gururunu yaşıyoruz. Sadece ülkemizde değil dünya arenasında yakaladığımız akademik ve sosyal başarılarla artık marka algımızı çok daha yukarıya çıkartıyoruz. Bu yüzdende iletişim ve reklam stratejimizi bu vizyonumuzla sentezliyoruz. Çalışmalarımızın sonucu Türk halkının samimiyetini de kazanmak, bizi gururlandı” diyerek düşüncelerini açıkladı.
Dünya İnsanı Olmak İçin Sadece Akademik Başarı Yetmez Dedik
Doğa Okulları bilgiyi kullanan, özgür düşünen, evrensel değerlere açık, sanat ve kültürle iç içe dünya insanı olacak nitelikte bireyler yetiştirmeyi birinci hedef olarak belirliyor. Reklam çalışmalarında bu dürüstlüğü ortaya koyduklarını belirten Çabukcan: “ İnsanların bizi samimi bulması iletişim dilimizden kaynaklanıyor. Çünkü Doğa Okulları gerçekten ilkleri hayata geçiren bir kurum. Bu yılın kampanya stratejisinin ilk ayağı ‘’İlklerin okulu Doğa Koleji’nde evrensel bilinci ve yeterliliği yüksek bireyler yetişiyor’’ olarak belirlendi. Bunu yaparken Türk eğitim sektöründe neleri hayata geçirdiğimizi sunarak, ilklere imza attığımızı, bizim kurumumuzda eğitim gören öğrencilerin bir hayal değil gerçekten bu imkânlara sahip olduklarını sunduk. Bugün eğer eğitim sektörünün en samimi markası seçiliyorsak, bu da bizim ne kadar doğru bir yolda olduğumuzu kendimizi öğrenci ve velilere çok net anlattığımızı ortaya koymaktadır” dedi.