Doğa Koleji Bilişim ve Eğitim Teknolojileri Direktörü Hakan İnanır ve bilişim teknolojileri öğretmenlerimiz, Microsoft Eğitim Teknolojileri Zirvesi'ndeki yerini aldı.
ETİKETLER :
microsoft eğitim teknolojileri zirvesi
,
hakan inanır
,
murat kansu
,
sanal gerçeklik
,
giyilebilir eğitim teknolojisi
,
robotik
,
kodlama
,
yeşil enerji
,
dijital kamp
Doğa Koleji Bilişim ve Eğitim Teknolojileri Direktörü Hakan İnanır, Microsoft Eğitim Teknolojileri Zirvesi'ndeki "Eğitim - Öğrenim Süreçlerinde Dijitalleşme" panelinde deneyimlerini katılımcılara aktardı. Moderatörlüğünü SEBİT CEO'su Ahmet Eti'nin üstlendiği panelde Hakan İnanır, okul öncesi dönemden liseye kadar çocukların bilgiye erişim hızının nasıl değiştiğine ve geliştiğine dikkat çekerek Doğa Kolejinin uluslararası GESS Turkey Fuarı'nda tanıttığı CodeMath sistemiyle teknolojiyi kullanarak farklı disiplinlerin birbirine nasıl yaklaştırıldığına ve öğrenim süreçlerinin teknolojiyle nasıl daha kalıcı olabildiğine de değindi. CodeMath projesinin paylaşıma açık olduğunu, isteyen tüm katılımcılarla paylaşabileceğini iletti.
Doğa Koleji zirvenin "Minecraft: Eğitim Sürümü ile Sınıflarda Dönüşen Öğrenim Süreçleri" başlıklı oturumunda ise "Microsoft Örnek Okul" unvanıyla sınıf içinde uygulanan başarılı Minecraft projelerini sergiledi. Çanakkale – Cevizlibağ – Üsküdar – Bahçeşehir 1 Kampüslerinde görev yapan Bilişim Teknolojileri öğretmenlerimiz Minecraft Edu ile yaptıkları projeleri katılımcılara aktardılar. Anıtkabir, Çanakkale Abidesi ve iskelet-kemik yapısının müfredat dahilinde öğrencilerle beraber nasıl tasarlandığını, nasıl kullanıldığını anlattılar.