İTÜ ETA Vakfı Doğa Koleji’ne özgü t-MBA Eğitim Modeli ile öğrencilerimiz iş dünyasının güncel konularını yakından takip ediyor. Öğrencilerimiz Covid-19’un iş dünyasına etkilerini Tekzen e-ticaret müdürü Celal Bal’a sordu.
ETİKETLER :
t-mba eğitim modeli
,
covid-19
,
dijital ekonomi
,
stratejik pazarlama
,
girişimcilik ve inovasyon
,
celal bal
,
tekzen
t-MBA Eğitim Modeli, ileride iş yaşamında rol alacak öğrencilerimizin temel düzeyde işletme ve yönetim vizyonuna sahip olması için geliştirilmiş içeriği ile onları geleceğe hazırlıyor. t-MBA Derslerinde işletmenin temel konularını öğrenen öğrencilerimiz bu bilgileri günlük yaşantılarında kullanarak pekiştiriyorlar. Çevresindeki gelişme ve değişimlere duyarlı öğrencilerimiz güncel konuları yakından takip ediyorlar.
2020 itibariyle hayatımıza giren Covid-19 günlük yaşantılarımız kadar iş dünyasını da etkiledi. Turizm, seyahat gibi sektörler pandemiden olumsuz etkilenirken işlerini e-ticaret ile yürüten işletmeler olumlu açıdan etkilendi. Sokağa çıkma yasakları ile birlikte tüketiciler ihtiyaçlarını karşılamak için e-ticaret sitelerine yöneldi.
Uzaktan Eğitimle t-MBA erslerine devam eden öğrencilerimiz Covid-19’un özellikle olumlu etki yarattığı e-ticaret işletmelerindeki gelişmeleri yakından incelemek istedi. Haliç Kampüsü Anadolu Lisesi’nden öğrencimiz Muahmmed Mert Balkan Covid-19 ve iş dünyasına etkileri ile ilgili merak ettiklerini Tekzen e-ticaret Müdürü Celal Bal’a sordu. Öğrencimiz, Covid-19’a karşı Tekzen’in tedbirleri, salgının etkisi ile değişen tüketici satınalma eğilimleri ve Covid-19’la hızla devreye giren teknolojinin entegrasyonu gibi konularda sorularını aktardı. Sayın Bal e-ticaret deneyiminden yola çıkarak öğrencimizin sorularını yanıtladı.
Dijital Ekonomi, Stratejik Pazarlama, Girişimcilik ve İnovasyon gibi pek çok işletme dersi alan öğrencilerimiz derste edindikleri bilgileri yaptıkları ders dışı aktivitelerle destekliyorlar.