t-MBA DERSİNDE “MARKA” KONUSU HAT SANATIYLA İŞLENDİ...
Acıbadem Doğa Koleji'nde Pazarlama dersi hat sanatıyla buluştu... Ortaya "Marka" konusu çıktı... Koç Holding Ford Otosan Pazarlama ve İletişim Uzmanı ve hat sanatçısı Osman Kartaler, t-MBA öğrencilerine pazarlamanın görsel yönüne ilişkin önemini anlattı.
ETİKETLER :
t-MBA Zirvesi
,
t-MBA İş Projeleri Yarışması
,
t-MBA
Vehbi Koç'un vecizelerini hat sanatı ve KOÇ simgesiyle birleştiren sanatçı, Acıbadem Doğa Koleji’nde Pazarlama dersine konuk oldu. Osman Kartaler pazarlama da logo tasarımı, organizasyonda görsel çalışmalar gibi konularda öğrencilere bilgiler verdi. Öğrencilerle derste hat sanatı ile ilgili bir çalışama yapan Kartaler, hangi markalar hat sanatı ile marka tasarımı yapıyor ve nedeni gibi konulardan da bahsetti. t-MBA öğrencileriyle ilgili görüşünü "Ben Doğa okullarını tebrik ediyorum. Nasıl bir eğitim ki, bu yaştaki gençler, neredeyse bizim kadar "marka nedir, nasıl yaratılır, hangi ürüne nasıl bir tasarım yapmalıyız" gibi sorular sorabiliyor ve hatta cevaplayabiliyor... Ülkemizde bu konuları bilen bu yaşta gençlerin olduğunu bilmek çok heyecan verici. Gerçekten bu gençlerle gurur duydum." Şeklinde açıkladı.