Doğa Liselerinde gelenekselleşen t-MBA İş Projeleri Yarışmasının kazananları, bu yıl da öğrencilerin jüriye sunduğu projelerle belirlendi.
ETİKETLER :
t-mba öğrenci meclisleri
,
business strategy
,
girişimcilik projesi
,
lised t-mba eğitim modeli
,
pazarlama stratejileri
,
marka değeri çalışması
,
çamlıca kampüsü
Doğa Koleji öğrencilerinin girişimcilik konusundaki bilincini arttırmak için gelenekselleşen t-MBA İş Projeleri Yarışmasında bu yıl da projeler arasında kıyasıya rekabet vardı. Geleceğin girişimcileri eğitim yılı boyunca geliştirdikleri iş fikirlerini alanında uzman jüri kuruluna sunarak yarıştılar.
Doğa Koleji Acarkent Kampüsü'nde gerçekleşen yarışmada öğrenciler, KAGİDER Projeler Müdürü Meltem Karaaslan, İstanbul Bilgi Üniversitesi Bilgi Genç Sosyal Girişimci Ödülleri Program Direktörü Serdar Apaydın ve İstanbul Aydın Üniversitesi Otomotiv Teknolojisi Program Başkanı Yard. Doç. Dr. Lütfiye Dahil’den oluşan jüriye sunumlarını yaptılar.
Jürinin değerlendirmesi sonunda Dreamsung projeleri ile Bahçeşehir 2 kampüsünden Melisa Sedef Ak, Buse Erol ve İzzet Kağan Ertence birinciliğe layık görüldü. Antalya Bilim kampüsünden Selin Coşkun, Ecem Suzan Ulaş, Zeynep Naz Karakaplan, Zelal Deniz Erdoğan ve Evrim Demirtaş ise EYETECH projeleri ile ikinci oldular. Üçüncü gelen proje ise Eryaman kampüsü öğrencilerimiz Emirhan Ergün ve Aslı Nur Ergün tarafından sunulan AHATEF isimli proje oldu. Jüriden başarı sertifikalarını alan öğrenciler 5 Mayıs’ta Lütfü Kırdar Kongre Sarayı’nda gerçekleşecek büyük t-MBA Zirvesi’nde ödüllerini alacaklar. Finale kalan 10 finalist (Greenkarting-Florya kampüsü, My Roommate-Acarkent kampüsü, ESS-Afyon kampüsü, forAnimal-Halkalı-2 kampüsü, MyVote-Osmaniye kampüsü, Cat Warner-Özlüce kampüsü, Elektrasess-Sivas kampüsü, Dreamsung-Bahçeşehir-2, EYETECH-Antalya, AHATEF-Eryaman) projelerini zirvede açacakları stantlarda sergileyecekler.
Yarışma sonrasında değerli jüri üyelerimiz öğrencilerimizle bilgi alışverişinde bulundular. t-MBA eğitim modelini ve geliştirilen projeleri Acarkent kampüsü öğrenci meclislerinden dinleyen jüri üyeleri, öğrencilerin daha lisede bu kadar yol almış olmalarını çok kıymetli buldular.