ETİKETLER :
t-mba öğrenci meclisleri
,
business strategy
,
gökçen tahircioğlu
,
t-mba eğitim modeli
,
pazarlama stratejileri
,
marka değeri çalışması
,
çamlıca kampüsü
Doğa Okulları’nın özgün lise eğitim programı olan ve tüm kampüslerde uygulanan t-MBA; öğrencilere kendine güven ve motivasyon aşılayarak, geleceğin liderleri ve girişimcilerini yetiştirmeyi amaçlıyor.
Lise Öğrencileri Dünya Devlerine Pazar Stratejisi Hazırlıyor
Kola nasıl ortaya çıktı? İçecek piyasasına nasıl girdi? Hangi pazarda ne tür stratejiler izlendi? Çamlıca Doğa Kampüsü t-MBA Öğrencileri tüm bu soruların cevaplarını tartıştı ve markalar için pazar stratejileri üretti!
Türkiye Pazarı Ön Plana Çıktı!
İkincisi düzenlenen ve geleneksel hale gelecek olan Global Business Strategy etkinliği kapsamında öğrenciler, markaların pazar politikaları ve sektöre dair bilgiler almak üzere Türkiye’nin önemli akademisyenleriyle bir araya geldi. Bu doğrultuda kendi bakış açılarıyla pazar stratejisi oluşturan öğrenciler Türkiye pazarını ele aldı. t-MBA öğrencileri, ürettikleri stratejide enerji içeceğini üç ana başlıkta inceledi. Ambalajı, tadı, nerede ve nasıl satıldığına yönelik kurguladıkları stratejide Türkiye’de en çok tüketilen içecek markası olmasını hedefledi.
t-MBA eğitimi kapsamında öğrenciler önümüzdeki sene farklı bir sektörün öncü markalarına stratejiler oluşturmaya devam edecek.