ETİKETLER :
t-mba
,
öğrenci meclisleri
,
pazar stratejisi
,
dünya devleri
,
arena
,
Global Business Strategy Forumu
Geleceğin lider iş adamları, t-MBA öğrencileri dünyanın en önemli teknoloji şirketleri için “Pazar Stratejisi” oluşturdu.
Doğa Okulları’nın kendine özel eğitim programı olan tüm kampüslerde uygulanan t-MBA; öğrencilere kendine güven ve motivasyon aşılayarak, geleceğin liderleri ve girişimcilerini yetiştirmeyi amaçlıyor. t-MBA ile öğrenciler işletme programındaki akademik derslerin yanında; mesleki gözlem, seminerler ve kariyer koçluğu gibi eğitimlerle de derslerde öğrendiklerini gerçek hayatta uyguluyorlar. t-MBA (MBA for teenagers), 8 yıldır bütün Doğa Okulları liselerinde uygulanıyor. Bugün ABD’den Rusya’ya, Azerbaycan’dan Brezilya’ya birçok ülkede 1300 okulda yaklaşık 5000 öğrenci bu eğitim modelinde akademik yaşamına devam ediyor.
Lise Öğrencileri Dev Şirketlere Yol Gösteriyor
Akıllı telefon nasıl ortaya çıktı? Markalar akıllı telefon pazarını nasıl etkiledi? Hangi pazarda ne tür stratejiler izlendi? t-MBA Öğrencileri tüm bu soruları cevaplıyor ve markalar için pazar stratejileri üretiyor.
Afrika Pazarı Ön Plana Çıktı
Geçtiğimiz günlerde ilki düzenlenen ve geleneksel hale gelecek olan Global Business Strategy etkinliği kapsamında öğrenciler, markaların pazar politikaları ve sektöre dair bilgiler almak üzere Türkiye’nin en önemli akademisyenleriyle bir araya geldi.
Bu doğrultuda kendi bakış açılarıyla pazar stratejisi oluşturan öğrenciler Afrika pazarını ele aldılar. Bölgenin sosyoekonomik durum analizini çıkaran öğrenciler pazarlama stratejisinin en önemli adımının sosyal sorumluluk projesi ile birleştirerek kurgulanmasını öngördüler. t-MBA eğitimi kapsamında öğrenciler önümüzdeki sene farklı bir sektörün öncü markalarına stratejiler oluşturmaya devam edecek.