29-31 Ocak - 1 Şubat 2014 tarihlerinde Antalya Mardan Palace Otel’de 13.’sü büyük bir organizasyonla düzenlenen Türkiye Özel Okullar Birliği Geleneksel Eğitim Sempozyumu’nda Doğa Koleji’ni yenilikçi ve eğitim trendlerine yön veren yapılanmasıyla t-MBA temsil etti.
ETİKETLER :
t-MBA Eğitim Modeli
,
t-Mentor
,
sempozyum
,
Bahçeşehir Doğa Koleji
,
Ataşehir Doğa Koleji
,
Çağatay Perem
,
Berk Şenay
,
Sultan Edip Akkoç
“Teori, Uygulama ve Değerlendirmeleriyle Farklı Eğitim ve Öğretim Model / Yöntem / Yaklaşımları” temasıyla bu yıl Antalya’da gerçekleşen sempozyuma Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Bakanlık üst kademe yöneticileri, STK’lar, basın kuruluşları ile 750 civarında özel okul sahibi, yöneticisi ve öğretmeni katıldı. Sempozyuma Doğa Koleji adına, eğitime getirdiği fark yaratan yaklaşımı ve başarısı uluslararası arenada da onaylanan t-MBA Eğitim Modeli'ni anlatmak üzere temsilciler katıldı. t-MBA Eğitim Modeli ve derslerde iPad kullanımı konulu semineri vermek üzere Bahçeşehir Doğa Anadolu Lisesi t-MBA Öğretmeni Çağatay Perem, t-Mentor Ataşehir Doğa Anadolu Lisesi 10. sınıf öğrencisi Berk Şenay ve Ataşehir Doğa Anadolu Lisesi İngilizce öğretmeni Sultan Edip Akkoç sırayla sunum yaptılar. Seminere Doğa Koleji'nde uygulanan t-MBA Eğitim Modeli’ni anlatmakla başlayan t-MBA Öğretmeni Çağatay Perem, sözü geleceğin lideri olan öğrencisi Berk Şenay’a bıraktı. Öğrencimiz Berk, t-Mentor ve Doğa Koleji’nde iPad kullanımı uygulamalarından bahsederek büyük beğeni topladı. Ardından İngilizce Öğretmeni ve Apple tarafından Doğa Okulu öğretmenlerine verilen eğitimle APD olma hakkı kazanan Sultan Edip Akkoç, Doğa Koleji'nde öğrenci ve öğretmen bazlı Apple uygulamaları ve eğitimde iPad kullanımı konulu seminerini gerçekleştirdi. Eğitim dünyasına kattığı yeniliklerle proaktif bir yaklaşım sergileyen Doğa Koleji dijital çözümler anlayışıyla t-MBA Eğitim Modeli çatısı altında yürüttüğü t-Mentors uygulaması aracılığıyla eğitimde değer yaratmaya devam ediyor. t-Mentors 9. ve 10. sınıf öğrencilerinden oluşan, “biz bir teknoloji geliştirdik; alın kullanın” mantığından ziyade geliştirilen teknolojinin içinde var olan öğrenciler hedefleyen, bilişim teknolojilerini eğitime taşıyan bir proje.