t-MBA Girişmcilik ve İnovasyon Seminerlerinin Cevizlibağ kampüsündeki konuğu Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu konuşmasında şirketlerin marka stratejileri ile ilgili öğrencilerimizle paylaşımda bulundu.
ETİKETLER :
t-mba
,
girişimcilk
,
inovasyon
,
,
lise eğitimi
,
lise eğitim sistemi
,
seminer
,
doğa liseleri
,
volkan mumcu
,
tavuk dünyası
,
inovasyon
Tüm Doğa Koleji kampüslerinde t-MBA Girişimcilik ve İnovasyon seminerleri Kasım ayı boyunca iş dünyasında ses getiren önemli girişimci ve üst düzey yöneticileri öğrencilerimizle buluşturmaya devam ediyor. Cevizlibağ kampüsü öğrencilerinin kampüslerinde ağırladığı Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu, Tavuk Dünyası firmasının çok kısa bir sürede Türkiye’nin önemli yeme-içme firmaları arasında sayılmasını sağlayan marka stratejisinden bahsetti. Mumcu, makine mühendisi olarak başladığı kariyer yolculuğunda nasıl farklı sektörlerde ilerlediğini anlattı. Bunun için iş yaşamında başarıyı yakalamanın kişisel gelişimle olan bağlantısına vurgu yaptı. Seminer sonunda öğrencilerimiz ve kampüs yöneticilerimiz Mumcu’ya teşekkür etti.